1) Kurumun resmi yazışmalarını Fakülte Sekreterinin bilgisi dahilinde yapmak ve uygun dosyalama
sistemini sağlamak.
2) Fakülteye gelen ve giden evrakları evrak kayıt sistemine kayıt ederek, kurum içinde ilgili kişi ve
birimlere dağıtmak.
3) Fakülte Kurulu ve Fakülte Yönetim Kurulu Kararlarını yazmak.
4) Eğitim-Öğretim ve öğrenci işleri ile ilgili yazışmaları yapmak.
5) Fakülte akademik ve idari (Uygulama oteli dâhil) personelinin özlük işlemlerini takip etmek
6) Hizmet alımı personelin özlük işlerini takip etmek.
7) Zimmetinde kullandığı araç-gereç vb. eşyayı korumak.
8) Fakülte Yönetiminin görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri yapmak.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteye giriş yaparak, çerez kullanımını ve çerez politikamızı kabul etmiş sayılıyorsunuz. Çerez politikamız hakkında detaylı bilgi almak için
tıklayınız...